lördag 19 juli 2008

Slappardag


Idag skulle det blivit en slappardag, men jag har både dammsugat, torkat golven och spunnit. Så tokit det kan bli. Jag har i alla fall spunnit klart Julis månads fibrer från spinspiration så här blev det.

Lillebroren med tjej kom på besök idag åxå. Ja just det jag har ju åxå hunnit rensa växthuset. Ja så var det med den slappardan. Tänkte på växthuset när jag skrev broren eftersom han är trädgårdsmästare.hihi.

Nu skäller hunden undrar vem som kommer...........

Det var en gammal farbror här i byn som var och lämnade bigaråer , åh vad gott. Han hade aldrig haft så mycket sa han, så nu gick han runt och delade ut. Kan det bli bättre när dom kommer och lämnar sånt gott vid dörren färdigplockade och allt.

Nu ska jag ta kväll och sätta mig i soffan och sticka och äta körsbär. mmmmm

Glömde säga att lillebror köpt en parfym till sin syster i utomlandet en kenzo luktar ljuvligt. Snäll bror man har , han älskar nog sin syster.

1 kommentar:

Susilull sa...

Såna snälla farbröder borde det finnas fler av!
Så roligt det ser ut att spinna, önskar jag hade kvar farmors spinnrock!