lördag 12 juli 2008

Quill Lace



Japp nu var dom klara. Det var ju ett tag sedan påsk men bättre sent än aldrig som sagt var.
Jag stickade dom i grön fabel som jag fått av min hemlis. Dom gick fort att sticka så jag kan inte förstå varför jag inte gjort dom innan. Och lätta var dom ju åxå.
Nu har vi kommit hem från Göteborg igen. Resan hem gick bra men oj vad det åskade och regnade. Hemma var det likadant väder men nu är det fint igen.
En bild på sonen och gubben när dom åker uppskjutet. Jag tyckte Johannes var strong som satte sig i den, det skulle jag aldrig gjort. Det finns bättre sätt att dö på än i en attraktion av en hjärtinfarkt. Så mesig är jag hihi.



3 kommentarer:

Anonym sa...

jag är också mesig och bara hissnar av att titta på *skrattar*

Fina sockar!

Anonym sa...

P.S Nu kan du byta ut min gamla länk 'Strumpstickan' mot min nya blogg på Metro...

Anonym sa...

länken... flåt!