lördag 3 januari 2009

Skridskor och snö

Ja, detta ska då föreställa mig i gubbens 42:or. Mina var för små då jag skulle ha sockar i och jag fick jätteont i fötterna. Jag kan tala om att jag nog inte använt ett par skridskor på 15 år. Men det gick att åka men det var lite vingligt.


En till mössa såg dagens ljus igår så den fick följa med på skridskoturen idag. Det började ju snöa när vi var ute så mössan blev inte direkt torr. Den är stickad i svart Regia silk. Och mönstret är från Drops.

Nu sitter jag här hemma och tinar upp efter en riktig utedag. Ikväll ska vi ut och äta med Mc klubben så då hoppas jag att jag har tinat upp. Borde gå och ställa mig i en varm dusch för jag luktar grillad korv hela jag.

1 kommentar:

Lissy sa...

God fortsättning på det nya stickåret. Det finns något litet på min blogg till dig.