söndag 17 augusti 2008

Söndagsstickningen


Ja, min os stickning har avstannat i helgen, istället har jag sysslat med detta. Jag var ju så sugen på att sticka något av garnet Rowan tapestry jag fick av min hemlis 4 vän Garntrassel .Det blev ett par vantar efter Kamillas mönster 1 up vantar. Gillade garnet och färgen jättemycket. Sen har jag börjat på denna från allt om handarbete. Fick garnet i fredags. Det tog nästan en månad att få det sedan jag beställt. Skulle haft denna som os stickning egentligen. Jag ska sticka en grå kofta därifrån också men det garnet var restat.

Det har varit en del os idag. Började med handboll i morse och efter det tennis. Spännande värre.

Nu ska jag gå och ta tag i min os stickning igen. Den har legat och tittat på mig hela dagen när jag stickat på annat.


1 kommentar:

Lissy sa...

Vilka fina vantar du fick till av garnet, jag tyckte också mycket om garnet, köper kanske ett par nystan till mig själv också.
Kram
Lissy