tisdag 3 februari 2009

Sjuk



Jag får muntra upp mig själv med lite tulpaner nu när jag är hemma och är jätteförkyld.
Älskar tulpaner. Då vet man att våren är där någonstans bakom knuten.
Idag var det roligt att hämta posten. Där fanns min vinst i galen i garns Januarikal. Jätteroligt att vi fick dela på vinsten. Tack så mycket Mia.


Februaris sockar i stickameras sockklubb har blivit klara nu när jag suttit här i soffan och snörvlat. Dom gick fort att göra men jag tyckte det var lite för mycket slätstickning.

Dags att fortsätta lata sig i soffan med stickorna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fina sockar! Och grattis till vinsten. Jag gillade verkligen mönstret till Januaris KAL, men jag hade klantat till det och mitt garn räckte inte! Men jag sparar mönstret och tar det senare :)

Eva S sa...

Sockarna blev fina!
Krya på dig!
Eva i Lund