måndag 12 januari 2009

Kan det vara våren.....

Solen skiner och fåglarna kvittrar. Inte kan det väl vara våren som är på väg redan. Jag tror Kung Bore luras lite.

Här kommer i alla fall en bild på kaleidoscope sockarna från Sockamania. Dom var riktigt kul att sticka.

Så här långt har jag kommit på Stickameras Januarimönster Plaited points. Åh, vad jag har svurit på detta mönster innan jag äntligen fick till det. Nu har jag väl bara hälen kvar att svära åt med. Men det är ett par varv till innan jag kommer dit.

Maten är lagad till familjen när de kommer hem i eftermiddag, och jag sitter och stickar för glatta livet innan det är dags att åka och jobba kvällskift denna veckan. Det är rättså skönt att ha förmiddagarna för sig själv, men ändå trist att åka iväg när alla kommer hem.

Sticka lugnt

Inga kommentarer: