måndag 21 juli 2008

Min gulliga hemlis


Idag har jag fått paket från min gulliga hemlis.
Två nystan pälsgarn i röda toner. En tidning"Papercraft" som jag kan få lite inspiration av. Jättemånga söta stickmarkörer. Det var precis det jag behövde för det jag håller på med nu. Hur kunde du veta det hemlis. Dom sitter redan i en stickning. hihi En stämpel och en gottepåse med lakrits. Råkade lämna gottepåsen i ett obevakat ögonblick på altanen och vips så var grodorna borta. Dom hade gubben ätit upp =0( Men jag fick ju i alla fall. Påsen fick inte vara med på bild för då var den slut. Glupsk som man är. Det ska bli kul och tänka ut vad jag ska göra med garnet. Kanske lite lurv på muddar och sockor. Eller en sjal kanske den som lever får se.Tack så jättemycket min snälla hemlis. Nu måste jag snart börja surfa runt och se om jag hittar dej någonstans. jag undrar om jag kanske rentav brukar besöka din blogg. Vem vet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att se att paketet kom fram.
Kram
Din hemlis