lördag 8 november 2008

Sexparty, muddar och candleflamestockings

Ja igår kväll var jag på sexparty med jobbarkompisarna och tittade på gummi..........

Det blev lite vin och mycket fnitter när vi klämde och kände.

Blev inget stickat igår med andra ord.

Novembers halvvantar från stickamera har i alla fall blivit klara.

Stickade i Blått handfärgat babyalpacka/merino som jag vunnit i en dragning hos stickamera.




Jobbar på med mina Candle flame stockings men det går sakta. Men dom blir fina. Jag stickar dom i regia silk färg kamel. Jag har börjat sticka en halsduk till de blå halvvantarna , jag måste ju ha en tvstickning. Där man inte behöver titta så mycket.


Ikväll är vi bortbjudna på middag så jag får väl sätta mig och sticka lite nu annars blir det ju inget stickat på två dagar.



Fnixen har utlottning på sin sida. Titta dit vet jag

Tummelisa har åxå en tävling där kan man vinna presentkort på garn.

Inga kommentarer: