söndag 18 juli 2010

Fantastiskt

Jag har blivit färdig med något. Jaaaaaaa
Det var ju ett tag sedan.
Ett par sockar till samlingen.

En virkad sjal funnen i högen UFON
Klar den också. Väldigt stor blev den i alla fall. Skulle vara fransar på men det fick vara. Då hade den väll räckt ända ner till golvet.

I morgon är det semesterslut för gubben. Då ska jag försöka ta tag i mitt liv och börja promenera och äta ordentligt. Har gått upp alldeles för mycket sedan jag slutade röka för åtta månader sedan.
Men det är väl sånt man får ta antar jag.

Två veckor semester till sedan är det dags att söka nytt arbete.
Ja vad ska man egentligen bli när man blir stor.
Jag vet ju egentligen inte vad jag vill.
Jag har jobbat i fabrik i alla år , men här finns ju inga fabriker kvar.
Känns som jag är för gammal för att omskola mig.
Och flytta vill jag inte.

Dags att ta tag i middagen

Inga kommentarer: