torsdag 21 oktober 2010

En morgon när jag vakna........

Var hela världen vit
och vi förstod att vintern har kommit hit.......
Inte var jag sugen på snö NU

Igår var jag inne i stan och shoppade nya nagellacket dom gör reklam för på tv.
Så här blev det. Silver svart krackelerat.

Nu är jag riktigt gammal.
Igår skrev jag och gubben testamente......
Det är väl bara gamla som gör det.
Testamentet är skrivet för att vi har så många särkullebarn.
Så de tyckte att det skulle göras.

Och nu ska vi ha ett bankfack åxå, det är väl åxå bara gamla som springer till bankfack och samlar smycken där och grejer.

Ett par sockar till klara.
Denna gång till Johannes fröken som ska få dem på julavslutningen .
Baraför att hon är världens bästa fröken och ställer upp till hundra procent på honom.
Får inte på mig sockarna på fötterna för de är för små. Hon har bara 36 or
Snart dags att åka till tanten på arbetsförmedlingen och se vad hon har att säga idag.

Inga kommentarer: