måndag 9 juni 2008

Junis pulsvärmare



Nu är Junis båda pulsvärmare klara från Stickameras pulsklubb.
Junis Daisy Stitch Hand Warmers stickade jag i blåa restgarner. Jag måste ju bli av med restgarnerna åxå. och sen Dödergöks Muddar med spets i silkealpaca stickade jag i garnet jag fick av henne i första paketet i hemlis 3 . Både var roliga att sticka , fast jag tyckte nog att Daisys var lite tröga eller hade jag helt klart för
stora stickor. Men det blev ju bra till slut i alla fall. Och dom passade. Idag har jag varit hos doktorn med min höft. Hade något som hette
Trokanterit- Nåt med mysklerna runt höftleden. I morgon ska jag ringa till företagshälsovården och boka tid för vidare behandling med sjukgymnastik. Fick lite värktabletter åxå. Gubben säger att jag ligger och gnäller om nätterna när jag sover. Nä nu ska jag ta lite stick i soffan.



Inga kommentarer: