onsdag 22 oktober 2008

Gladvantar


Nu är mina gladvantar klara. Blev lite nöjd över att även jag kunde sticka mönster.
Det ska bli ett par till alldeles snart. Dom var jätteroliga att göra.

Jag har börjat på mitt 1/2 sockbyte. Första gången jag stickar med magicloop och första gången jag stickar från tån och upp. Men jag tror att det funkar. Just nu tycker jag det går fortare att sticka på vanliga strumpstickor men det kanske är innan man fått in tekniken i fingrarna.

Nu ska jag fortsätta titta på efterlyst. ha det bra

6 kommentarer:

Soili sa...

WOW!!!!!Dom vantarna kan du verkligen vara stolt över.Dom SÅÅÅÅÅ snygga.

Anonym sa...

Superfina !! riktiga gladvantar. :)

Samtal från min trädgård sa...

Vilka snygga vantar! De går inte av för hackar!

Marianne sa...

Jättesnygga!

Susilull sa...

Jätteläckra vantar! Det var snyggt att färgskiftningarna kom på olika ställen på vantarna!

Anonym sa...

Vilka vackra vantar, vilken fin blogg du har/Ha det gott