tisdag 1 juli 2008

Semestern är räddad


Kolla vad som låg i min brevlåda idag. Underbara fibrer från spinspiration. Nu har jag att göra om det regnar på min semester. Har klämt och känt mycket på fibrerna, den svarta är alpacka och de andra merino och de är så ljuvliga att ta på så jag blir så sugen på att börja spinna direkt. Vet bara inte vilken jag ska börja med. =0)

Idag skiner solen fast det blåser rätt så mycket. Gubben är på väg till Kristiansstad till biltema och ska köpa nya lampor till båten. Och jag sitter här hemma och ugglar. Ska nog dra in till la stada senare med dottern (när hon vaknat) och sen tänkte jag att jag skulle hälsa på jobbet så här andra dagen på semestern och hämta ut lite rikskuponger som jag kan använda på semestern när vi är ute och far och vill äta ute.

Inga kommentarer: