tisdag 16 december 2008

Sjuk

Sjukling är jag. Magen är inte vad den borde vara.
Men emellan hinner man ju sticka och sitta här vid datorn och surfa runt.
Sonen fick vara modell för Dödergöks fluffiga basker. Den gick fort att sticka men blev inte så fluffig, men den passar mig.

Ett par vantar fick jag åxå knåpa ihop så jag hade ett par som matchade mössan.
Sen surfade jag på sticka mera och hittade ett vantbyte och det vill man ju hänga med på.

Fanns även ett mössbyte som jag hoppade på. Man kan aldrig få för mycket att sticka eller ?
I morse var jag på Galen i garn Mias shop och läste där att jag vunnit garn. =0)
Och vad kom i brevlådan idag.... Jo garnet =0)
Fyberspates scrumptious D.K
45% silke, 55 % Merino Wool
Kan dagen bli bättre när man har ont i magen.
Så underbart mjukt att klämma på.
Kanske jag skulle börja sticka något nytt nu.










2 kommentarer:

Unknown sa...

Vad roligt att du gillade garnet.
Kul med överraskningar när man inte mår bra.
Krya på dig.
Mia

Eva S sa...

Krya på dig! Och grattis till garnet!