måndag 7 mars 2011

Ewa

Två Ewa sockor klara.
Månadens socka i stickameras sockklubb.
Dom var roliga och det gick fort att göra.

Idag är ingen bra dag =0(
Jag kom inte in på skolan till uska
Blir så trött. Min kompis kom in i alla fall. Jag får väl söka in till hösten igen då.
Eller får jag väl hitta ett jobb.

Aldrig blir livet som man vill. Det kanske inte var menat att jag skulle bli undersköterska utan att jag skulle fortsätta att vara maskinoperatör livet ut. SUCK

Nu ska jag sätta mig och sticka på nästa sockstickning som är ett par randiga sockor av restgarner.

Published with Blogger-droid v1.6.7

2 kommentarer:

Rose-Marie sa...

Vad tråkigt att du inte kom in. Vi får väl söka till Rubore,fast jag är också trött på industrin och skulle vilja göra nåt annat.

Rät&Avig sa...

Synd att du inte kom in, men ge inte upp, det brukar lösa sig...
Jättefina sockar, och vilken underbar färg!
/Ann-Britt