torsdag 9 april 2009

Varför?????

Har solen försvunnit här i söder.
Nu har det regnat i två dagar och varit kallt. Hoppas att det blir bättre väder i påskhelgen då man är långledig. Så man kan ut i trädgården och röja igen.

Lacy Diamonds socks har i alla fall blivit klara. Aprils mönster i Sockamanias sockklubb.Stickade i fabel som jag fick av min hemlis. Visst är dom våriga?

Idag är det sista kvällen att jobba. Himla roligt att jobba en skärtorsdag till elva. Klockan tolv är det dags att hämta lilleman som är på skoldisko i stan. Så ikväll får man vara vaken länge. Men i morgon får jag ju sovmorgon , men jag tror inte jag sover längre än sex sju i alla fall. Det brukar jag inte göra.

Och i påskhelgen ska vi dra hem båten igen. Det är ju bättre att ha den hemma så det blir något gjort på den. Det är massor att göra innan den ska kastas i sjön.

1 kommentar:

Anonym sa...

Riktigt fina sockar! Kommer att locka fram våren!
Din Hemlis