onsdag 13 april 2011

Uppdatering

Min stora son tycker hans mamma uppdaterar bloggen för sällan så här kommer väl ett inlägg då =0)
Idag i skolan har vi haft grupparbete. Innan har vi tänkt och diskuterat och varit väldigt djupa anser fröken. Vilket jag inte vet om det är bra eller dåligt.
Idag skulle vi slutat vid två men vi var klara redan vid halv tolv. Så skönt.
Snabbare än snabbast var vi.

Förrförra veckan gjorde vi ett läs och stavtest. Jag och min kompis gick upp till henne som gjorde testet och fick reda på svaret. Jag hade ett fel på läsdelen och ett stavfel. Det var nån skala dom gick efter från årskurs nio kommer inte ihåg vad skalan hette. Jag hade i alla fall 8 av nio möjliga.
Så det var ju bra........

Tog trucken in till stan, skulle snygga till sonen med ett par chinos och ett par nya skor. Det blev två tröjor med. Han kallar sig själv för Brat nu haha

Nu blir det två fulla dagar igen. Slutar vid halv fyra. Nästa vecka ser lite bättre ut när det blir skärtorsdag och långfredag. Man hinner ju inte med hemmet när man ska läsa hela tiden.

Idag har jag ringt till henne som jag sökt sommarjobb hos på ett vårdhem. Jag skulle dit på intervju i morgon , men då har jag en viktig föreläsning om lyft och bärteknik så jag fick byta dag till skärtorsdagen när jag slutar tidigt. Toppen

Jag tror man kommer efter lätt när man e borta. Vi läser ju mer än heltid så det är ju lite ös. Sitter mest hemma och läser hela kvällarna så därför blir det inget skrivet här.

Nu är det dags att grotta in sig i boken igen.

Nu kan du läsa lite Johan <3

Inga kommentarer: