fredag 22 april 2011

Känns så skönt

Att äntligen få lite ledigt. Hela fyra dagar.
Fast jag ska läsa , men inte så mycket "tror jag"

Igår var vädret underbart. Åkte till växer och köpte tomatplantor till växthuset. skulle velat ha en gurka med, men hittade ingen.

Igår var jag också på anställningsintervju för sommarjobbet. Jag hoppas att det gick bra. De skulle höra av sig nästa vecka. Får jag det så blir det nattjobb hela sommaren , hur nu det ska gå jag som är så kvällstrött. Men jag får väl vända på dygnet som barnen gör ibland.

Ikväll ska jag gå på krogen. Gubben och jag med barn och vänner. Flickor för sig och pojkar för sig.

Idag tänkte jag att jag skulle försöka hinna med lite rabatter. Hann med två igår eftermiddag. Lika bra att passa på att vara ute när man är ledig. Ingen som vet när det blir nästa gång.

Inga kommentarer: