torsdag 28 april 2011

Nu var det sådär......

Längesen jag bloggade igen.
Kan det bero på att jag inte har något särskilt stickigt att skriva om .

Jag har i alla fallt ringt upp personalen där jag ska göra fältstudier nästa vecka.
Bara tvärs över gatan faktiskt. Skönt att få någonting hemmavid.
Börjar på måndag sju till fyra i hemtjänsten. det ska bli spännande att se hur det går till.

Jag har även fått svar att jag fick sommarjobbet. Skönt.

Veckorna går i en rasandes fart. Tycker inte att jag hinner med något längre.

Ska bli skönt att jobba lite i sommar och att få vara ledig när man är ledig. Nu går man ju i skolan och sen sitter man hela kvällarna hemma också.

Nehepp nu är det dags att ta tag i studierna igen. Vi fick hemarbete nu i eftermiddag som ska lämnas in i morgon så det är bäst man börjar.

Ha det bäst

Jag har nog stickat tio varv denna veckan. När jag inte läser skolböcker är jag fördjupad i grottbjörnens folk. Jag fick ju köpa den nyaste boken och insåg att det var så längesedan jag läste dessa så jag började om från början.

Inga kommentarer: