tisdag 5 april 2011

Dags

Nu är det väl dags att uppdatera här lite.

Dagens psykologi har varit intressant. Handlade om ätstörningar. Vi fick se ett par filmer. Inte klokt så det kan bli. Förra psykologitimmen tänkte jag, hur i hundan ska jag komma ihåg allt detta och så många greker att minnas namnen på, men idag var det riktigt roligt.

Idag har jag fått en iphone. Det var dags att förlänga mitt abbonemang nu.
Har suttit och pillat och grejat och försökt att lära mig. Det tar väl sin tid. Har levt ett tag med gubbens Htc och den var ju lite roligare än min gamla.

Redan mitten på veckan i morgon så skönt. Hoppas vädret kan bli lite bättre med. Idag har det till och med regnat.

På fredag ska jag gå ut och äta med mitt gamla skift. Det ska bli sååå roligt att se alla igen.

Inga kommentarer: