tisdag 19 april 2011

Fri kväll

Idag blir det inga läxor gjorda. Jag måste ju vara ledig någon gång.
Igår kväll höll jag på med min hemuppgift som ska vara inskickad tills på torsdag.
Vid klockan nio kastade jag pennan , stängde av datorn och gick upp och la mej. Gråten i halsen och ville bara somna . Jag fattade verkligen ingenting av vissa frågor.
Varje kväll har jag pluggat och stått i men idag kände jag att nu var det nog.
En frikväll var vad jag behöver.

Tänker sitta lite här vid datorn och senare sätta mig och sticka. Känns som det var evigheter sen.

I morgon har jag hemstudier. Då ska jag göra klart hemuppgiften , sen ska jag UT och GÅ
På torsdag är det halvdag, sen är man ledig några dagar.
Jag ska faktiskt unna mig att gå ut på krogen och dricka vin.
Jag behöver det.

Nepp surfa vidare

Inga kommentarer: