tisdag 19 augusti 2008

Vinst


Idag har min vinst kommit från Stickameras tävling i pulsklubben. Blå handfärgad babyalpacka/merino från Stäkets hantverk. Vilket härligt garn. Sen fick jag en rundsticka och ett nystan strumpgarn ranco multy från Garnhärvan. Åh vad jag gillar att få paket.

Rev upp min gula topp igår, tyckte den blev alldeles för liten. Jag är ju inte supersmal direkt.

Os har det blivit lite idag. Lite på morgonen innan sex och lite efter jobbet. Känner mig lite däven idag. Känns som om jag skulle ha lite feber. Det blir nog till att somna in tidigt , men nu ska jag sticka en stund till.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken tur du har, vinner hela tiden och får paket. Jag älskar paket.Hoppas du mår bättre i morgon så du dyker upp på stickcaféet.Kram Mia

Paulina sa...

Vilket härligt garn det blåa var!
Fick en avi med posten idag, mitt garn från allt om handarbete har äntligen kommit! och förresten, jag har utmanat dig i min blogg. :)