fredag 15 augusti 2008

Ledig fredag


Idag har jag haft ledig fredag efter veckans kvällsskift. Jätteskönt. Med posten idag kom det sista paketet från min hemlis 4 kompis och jag har inte listat ut vem hon är. Snälla ge dig till känna. Paketet innehöll En jättefin stickväska röd och svart med glansigt innefoder, en ursöt virkad nyckelpiga som var ett måttband. Två nystan Rowan tapestry så himla goa att klämma på, lena och mjuka. Smaksatt kaffe vanilj och kola jag har redan provdruckit två koppar och det var jättegott. Tack snälla söta hemliskompis för dina härliga paket. Det har varit en fröjd att få öppna dom. Åh vad sugen jag är att sticka i garnet jag fick, men jag måster ju göra klart os stickningen först. Nåt förslag på vad jag ska sticka?


Idag har solen strålat här så jag har äntligen kunnat klippa gräset efter allt regn. Det är ju inte så lätt att klippa när det regnar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej anette!
Kul att du gillade paketet du fick. Jag har ju varit lite snål med ledtrådar också, kom visst med något om Linné om jag inte kommer ihåg helt fel. Nu ska jag inte hålla dig på sträckbänken längre. Du hittar mig på garntrassel.bloggspace.de.
Kramar Lissy

Paulina sa...

Hej! Visst var det du som också beställde garn från alltomhandarbete.se till den grå koftan? Vill bara kolla om du fått ditt ännu? beställde mitt i samma veva som du nämligen och inte fått det ännu. Det som känns ännu värre är att de har ingen mailadress så man kan inte kontakta dem och fråga vart sjutton mitt paket tagit vägen.

Nettan sa...

Jag har svarat på din blog.