torsdag 14 augusti 2008

Stickning och os


Idag sitter jag i soffan och stickar på min os kofta och tittar på gymnastik och simning.

Vilka killar i gymnastiken. Fattar inte att dom kan hålla på så i dom Romerska ringarna.

Idag har min vinst kommit ifrån Lillstickan . Där fanns Ett garnnystan, två påsar pärlor, två påsar knappar, Den ena påsen med guldiga knappar med renar på jättesöta, sex stycken hemgjorda supersöta stickmarkörer, en påse som man kan ha på resan med block penna och en nagelklippare. Och ett handskrivet brev som var så gulligt. Tack gulliga Paulina för vinsten. Det kommer att komma till användning.Kommer och besöker din sida för mer tävling i September.

Nu är det snart dags att jobba igen. Sista kvällen för denna veckan. I morgon är jag ledig och det ska bli så skönt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min hemlisvän.
Hoppas att Du får ditt paket imorgon, jag har inte givit mig tillkänna, utan jag skrev att om Du vill veta vem jag är så får Du tipsa mig om det.
Kramar från din hemlis4

Nettan sa...

Åh vad spännande med paket. Och posten kommer ju inte förrän 11 tiden. Springer nog till brevlådan många gånger idag för att se om posten kommit.Hihi
Har ingen susning vem du är. Har glott runt lite på bloggar men inte hittat någon som är där poststämplen kommer ifrån. Jag är väldigt nyfiken. Hittade inte hemlis3 heller. Och så var det dödergök hennes sida som jag är på varje dag. Du får gärna ge dig till känna =0)