söndag 25 maj 2008

Junis sockar


Hade LITE svårt att bestämma mig vilka sockor jag skulle börja med i stickameras sockklubb , så det blev bägge två på en gång. Stickar lite här och lite där. Junis Clover är ett väldigt roligt mönster. Kan knappt sluta att sticka. Drops sockor är ju lite kul eftersom jag aldrig stickat ett par strumpor på detta viset. Igår fick drops följa med uti båten på en tur. Vi åkte till storö och fikade och satt och njöt av solen. Men hemresan var inte så kul då det blåste upp och man inte ens kunde stå still i båten. Det var skönt att komma in till land igen. Idag ska vi fira Mor och far för han hade födelsedag häromdagen , så idag bjuds man på raggmunkar som är så gott.

3 kommentarer:

Kamilla sa...

De blir jättesnygga, jag har börjat att sticka ett par clover och tänkte sticka andra paret också senare (:

Eva i Halmstad sa...

visstär de svårt att välja , tror jag kommer göra båda också.
Må så gott.
Eva.

Dödergök sa...

Clover ser så roliga ut, jag ska köra igång med ett par när jag stickat klart lite annat.