lördag 3 maj 2008

Candle flame


Här är candleflame sjalen jag påbörjat med mitt garn som jag fick från min hemlis Dödergök. Tycker den är väldigt rolig att sticka och mönstret går snabbt in. Skulle kunna sticka hela dagen, men jag ska ju på cykelfest i regnet. I morgon har jag nog massor med blöta kläder att ta hand om. Hihi. Klockan fyra får jag öppna kuvertet som talar om vart jag ska klockan fem och äta förrätt. Bara att sätta sig på cyklen och cykla dit. Väldigt spännande eftersom man kanske inte ens vet vilka man ska till . Kanske jag har sett dom i byn men aldrig hejjat. Ja det blir roligt. Sen när vi är hos det paret får vi ett kuvert som talar om vart vi ska cykla för att intaga varmrätten. Klockan nio ska vi vara hemma hos oss och bjuda på dessert. Och se vilka som kan dyka upp hos oss. Det bjuds på dricka på varje ställe så kvällen kan bli riktigt tuff. Morgondagen kanske blir värre. hihi nepp nu ska jag duka så det är klart.

Inga kommentarer: