torsdag 27 mars 2008

Torsdag

Och snart helg. I morgon är det sista dagen som dagtidare. Nu är det skiftarbete som gäller. Det trista är att vår lilla grupp splittras. Köpte lite fikabröd idag för att ta med mig till jobbet i morgon och ha lite mysigt sista dagen.
Nästa vecka jobbar jag morgonskift. kl 06.00 till 14.00
Veckan efter blir det 14.00 till 23.00 och ledig fredag.
Den veckan blir lite jobbig eftersom jag aldrig brukar hålla mig vaken till 11 annars men det går nog när man har att göra antar jag.
Fredan blir ju lite skön. Att få vara hemma alldeles ensam. Kanske man skulle ha den fredagen som stickdag. =0)
Får köra städning på torsdagsförmiddagen.

Har börjat på hälen nu på Aprils socka. Grönt ullgarn denna gången. Gillar egentligen inte grönt så mycket, men denna ser nästan ut som gräs och det är fint. Har även köpt ljust olivfärgat garn jag tänkte ha till sjal kalen på sticka mera. Ja det får nog bli mer gröna färger.

Nu till stickningen i soffan igen och sjukhuset.

Inga kommentarer: