måndag 31 mars 2008

Första klar


Ja nu är första aprilsockan klar. Stickade det i ett grönt ullgarn jag köpt på tradera.
Det var lite tjockare garn än det jag brukar sticka sockarna i.

Idag var det första dagen med skift på jobbet. Jobbade morgonskift som tur var så jag fick gå hem 6 minuter över två. Jag tjänar en timme om dagen och fem 1/2 i veckan på att jobba skift. Det är ju rättså skönt. Så nu kommer jag hem först av alla och det är så lugnt och skönt.
Nästa vecka får jag väl jobba på stickningen på förmiddagen för sen jobbar jag ju till elva på kvällen. Och Fredagen kan jag sticka hela dagen hihi för då är jag ledig. Vet inte hur jag ska hinna med all stickning egentligen. Anmälde mig till Mystery lace stickningen idag åxå. Jaja garnet måste ju ta slut. Och så är det ju så roligt. Sen vill jag ju vara med i sjal kalen på sticka meras sida åxå. Det gäller att prioritera STICKNING FRAMFÖR ALLT.

Inga kommentarer: