tisdag 12 februari 2008

Ny dator

Japp nu har gubben köpt mig en ny dator.En laptop så nu sitter jag i mitt syrum och leker. Alla sitter ju vid den andra och jag ville ha en som bara är min som ingen annan rör. Ungarna sparar ju grejer överallt. Idag har jag postat alla hjärtans mormorsrutorna till tjejerna i virkklubben. Och jag har postat en liten alla hjärtans dags present till min hemlige vän. Jag hoppas att hon blir lite uppmuntrad av den. Hehe, mer ska jag inte avslöja. Jag håller på att fundera ut vad jag ska skicka till henne i Mars. Ja, det tål att kluras på lite till. Jag vet ju vad hon gillar som tur är. Idag känner jag mig lite krasslig. Hopplös hosta nästan lite feberont i benen. Det är många som är sjuka på jobbet så det är inte konstigt att man går och mår lite risigt. NU ska jag nog krypa ner i soffan under en filt och sticka på mina pulsvärmare.

Inga kommentarer: