lördag 16 februari 2008

Jättesjuk

Fy för den lede vad sjuk man kan bli. Har inte ens orkat sticka, jag har bara legat i sängen eller i soffan och blundat. Igårkväll la jag mig vid sju och vaknade naturligtvis redan halv tre. Ja vad gör man då, jo man travar ner till soffan och hoppas hitta nåt på tv:n att fördriva tiden med men tji fick jag för jag fick bara igång kanal 1 eftersom jag inte lärt mig på den nya tv dosan hur man får igång parabolen. Så jag kan ju berätta att på ettan vid den tiden är det nyheter i flera timmar och samma nyheter åxå. Tur att man somnade till sist. Gubben kom ner vid halv åtta och undrade när sjutton jag stigit upp hehe halv tre sa jag. Han idiotförklarade mig nästan. Jag hade ju såna planer för denna helgen. Jag skulle följa med dottern till ikea och shoppa för hon har ju flyttat hemifrån idag. Och det hade väl varit roligt att få gå på ikea med dottern några timmar. Men morsan svek henne jag låg ju hemma och latade mig i soffan. Jag får väl komma och hälsa på när jag blivit frisk igen. Ja så var nästa unge utflugen. Nu är det bara 3 kvar. Hoppas jag känner mig bättre i morgon det är ju döden att inte orka göra något. Man får ju nästan spunk av att bara ligga och vara onyttig. Jag vill STICKA

Inga kommentarer: