fredag 2 december 2011

December


Ja då var det December då.
Gud vad tiden går fort.
I skolan är det mycket grupparbete n och grejer som ska redovisas och vi har knappt inga lektioner. Bara sitta på nätet och söka.
Idag har jag i alla fall tagit mig en ledig dag. Det var inte inplanerat något grupparbete idag utan vi var helt lediga. Klassen delades på tre lektioner och vi har redan gjort vårt praktiska prov.
Så det är bara en grupp som har lektion idag.

Idag ska jag pyssla. Pyssla julklappar.
Jag har även pysslat klart vissa men de kan jag ju inte lägga ut här , då jag vet att en del av dessa är här inne och snokar =0).

Skönt med lite pyssel mellan prov och arbeten och sånt.

Jag är nöjd med mitt resultat i skolan. När jag började var mitt mål G
och såhär kan det bli

Arbetsmiljö och säkerhet  VG
Medicinsk grundkurs         VG
Vård- och omsorgsarbete  VG
Psykologi                          G

Man kan ju inte vara annat än nöjd.

De kurser jag håller på med nu och som är klara innan jul är

Geriatrik
omvårdnad 
social omsorg

Och jag hoppas att de blir godkända med =0)

Nepp nu är det dags att börja pyssla lite.

Inga kommentarer: