måndag 12 december 2011

Inte nöjd

Känner mig inte nöjd och tillfreds med mig själv idag.

Jag har en timmes muntlig REDOVISNING i morgon.
Och jag bara hatar det.
 Hur kan man som lärare begära att man ska kunna detta. Jag ska inte arbeta med att prata för mycket folk. Suck

Vi var nere i metodrummet idag för att kolla mitt blodtryck. När jag är stressad så ökar trycket alltid. 
Som sista veckan innan sommaren då vi hade tre prov på en vecka då hade jag ett övertryck på över 200.
Idag hade jag 180/90

Efter proven fick jag gå till distriktan och kolla upp mej och då var det bra.

Så i morgon eftermiddag är väl trycket bättre.

Jag vill inte , skulle kunna gå och lägga mig och sova och glömma och hoppas att jag vaknar på onsdag då denna ångest är över.

Men det är väl bara att bita i det sura äpplet och stå där framme med skakiga ben och darrig röst och ett hjärta som slår så det nästan hoppar ur för att man ska få något betyg överhuvud taget.

Önskar det blev jul nu så man får lite rast och ro i kroppen.

Inga kommentarer: