onsdag 23 november 2011

Kallt grått och trist

Brrrrrrr
Idag är det kallare än kallast ute. Det är grått och det blåser och man vill bara krypa ner i soffan, tända en brasa och bara mysa. Men inte då. Man ska till skolan och lära sig lite och så ska man in till stan och träffa brudarna i eftermiddag. Helst hade jag klätt på mig pyjamas och hoppat in under en filt och bara varit.

Men brudarna ska ju bli kul att träffa så jag får väl ha kläder på mig ett par timmar till =0)

I skolan är det grupparbete på grupparbete och redovisningar och jag vill verkligen inte.
Vi har ett grupparbete på som vi är två om  som vi ska redovisa en timme för hela klassen. JAG HATAR ATT STÅ FRAMME Hjärtat slår och jag mår pest.
Som tur är är jag inte ensam om den känslan.

Tycker min dator verkar lite trött idag med, den vill liksom inte hänga med när jag skriver. Bäst att spara detta så det finns kvar innan den ger upp.

Ha en bra eftermiddag

2 kommentarer:

Änglabo Gård sa...

Va duktig du är med skolan och allt plugg, jag är imponerad!!

Kram Johanna

Nettan sa...

Jag är lite imponerad över mig själv =0) Så här bra gick det inte i högstadiet precis