måndag 26 december 2011

Det gick

Att blogga från telefonen igen . Härligt. Då lägger vi upp lite julklappar så här efter jul då :)
Fyra svarta virkade dukar blev det till ungdomarna.








Jag har jullov och det är skönt. Men inte vilket jullov som helst ,vi fick en hemtenta att göra.
Jag har suttit med den i sex timmar idag. Den känns färdig så i morgon ska jag kolla igenom den och renskriva den.
Min redovisning på en timme gick bra. Men gud vad nervös jag var. Jag kan säga att det är j...ligt skönt att jag har gjort det. Stenen i hjärtat släppte och blodtrycket sjönk till det normla.
Nu är det bara tre betyg jag väntar på. Tre kurser klara och fyra nya börjar den 2:a januari.

Julen har varit lugn och det har varit härligt att umgås med släkten. 
Alex som åkte till Åre för att jobba sitter fast i stormen där uppe och får boka om hela tiden. Kanske att han hinner hem till sommaren.
Det kan inte vara så roligt att sitta fast så långt hemifrån. Man kan ju gärna inte köra dit och hämta honom heller. Lite långt då.

Nu ska jag ta kväll och fortsätta sticka strumpor i hopp om att man ska bli frusen om fötterna i år. Snön lyser med sin frånvaro.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: