torsdag 8 december 2011

Nöjd

Jag känner mig så nöjd

Igår hade vi prov i geriatrik och det kändes väl sådär. Men jag kände ändå att g skulle jag väl uppnå även om jag kände att jag snurrade till det på en fråga om venösa och arteriella bensår. 
Jag fick helt enkelt hjärnsläpp.

Idag fick vi gå in en och en till fröken och veta vad vi fick på provet och jag fick VG yippppie
Fick även veta att jag i betygen i  geriatrik och omvådnad just nu låg på vg i betyg.

Vi har inlämningsuppgifter kvar i båda ämnena men de har jag skickat in, och sen har vi en redovisning så inte ska jag väl kunna sänka mig till g i dessa två ämnen.

Det är en sån otroligt härlig känsla att få ett vg eftersom när jag gick i högstadiet var jag inget vidare.

Idag är gubben på julbord med jobbet och jag ska slå mig ner i soffan och tillverka mina julklappar.
Jag får ta kort och lägga upp dem här efter jul så ingen kommer hit och snokar =0)

Det jag inte känner mig nöjd med är att vi har redovisning på en och en halv timme på tisdag, och jag verkligen HATAR att stå där framme och alla tittar på mig. Jag behöver nog något lugnande för att jag inte ska svimma. Suck
Önskar att nästa vecka var över redan nu.

Nu är det dags att ta tag i hemmet en stund innan arslet ska ner i soffan =0)

Inga kommentarer: