måndag 26 juli 2010

Vackrast av dem alla........

Är denna rosen. Helt underbar i både färg och doft.



Igår blev det lite spunnet i alla fall.
Får se vad det blir av det tillslut. Kanske ett par vantar.

Glömde helt bort att ta kort på middagen igår. Hade för mycket folk här tror jag.
Det blev i alla fall kyckling och squash tagliatelle.
Jättegott för mig men gubben tyckte det var udda.

Och så var det vägningen då.
2,8 kg på en vecka. Inte illa.

Idag skiner solen igen och man kan vara ute. Jag har varit ute och försökt fylla komposttunnan med blommor som lagt sig ner av regnet. Måste ju försöka få i det mesta innan tömning på onsdag.

En vecka kvar på semestern. Sen är jag arbetslös.

1 kommentar:

Sussie sa...

Du har varit såååå duktig, när min semester är över, får du gärna skicka matsedel till mig...
Hahahaha, jag sa till Tommy och Simon nu, hur duktig du varit. "2,8 kg, fattar ni, det är inte illa" sa jag. "Ner eller upp??" sa Simon då... I och för sig inte illa att gå upp 2,8 kg på en vecka heller... Kramis på dig
Sussie