måndag 19 juli 2010

Dag 1

Ställde mig på vågen och den sa 75 jävla kilo.
Suck
Dags att börja

Började dagen med att gå ut och promenera mig själv. Hem igen, dags för hunden att få prommis.
Väl hemma blev det två kokta ägg två skinkskivor och två ringar paprika.

Trucken in till Citygross och handla grönt. Hahaha
Fick med mig Johannes som bärhjälp. Bra då det är trist att gå och handla själv.

Kom hem igen och snodde ihop en ceasarsallad till oss två till lunch. MM det var gott.

Nu har jag dragit fram med snabeldraken och skurat golv. Dammningen får vänta tills i morgon.

Lakanen hänger ute på tork . Nytt och fräscht i sängen ikväll. Härligt.

Dagens middag består av sesampanerad lax och gurksallad. Sen får det vara bra för idag.

Nu är jag nog värd att få sitta och sticka en stund på altanen innan det är dags att börja med middagen.



Inga kommentarer: