onsdag 21 juli 2010

Tredje dagen

Idag blev det fel ordning på morgonen.
Var tvungen att börja måla så fort jag fått i mig kaffet. Jag vill ju gärna stänga fönstrena på natten så dom fick gå först pga torktiden.
Sedan fick vovven sig en runda.
Han är så himla konstig den hunden. Han äter frukosten på kvällen när gubben kommit hem.
Undrar vad det är för fel på att matte är hemma. Försökte locka honom med en skinkbit men det var knappt så han åt upp den. Kanske är det värmen.


Här är i alla fall min frukost idag. Rökt skinka, parmaskinka, kalkon, tomater och keso och en halv avokado.

Hann och stoppa i mig en biff innan jag tog kortet hihi jag är så glupsk.
Kalvfärs biffar och rostade grönsaker. Det var riktigt smaskigt.

Nu har jag och gubben varit och vattnat kompisarnas blommor och nu tänkte jag sätta ner häcken i soffan med en stickning och titta på tv4 fakta. Det är alltid bra på onsdagar.
Gubben han åkte och spelade biljard.

Inga kommentarer: