lördag 24 juli 2010

Nämen......

Nu har verkligen den svenska sommaren kommit.
Här öser regnet ner. Idag värre än igår. Fick ta vinterjackan på idag när hunden skulle gå sina rundor. Det är knappt så han vill gå ut heller.
Kanske det kan bli åska , det är lite mörkt bortåt.

Här är i alla fall dagens middag.
Kalvbiff och blomkålsmos och grönsallad.

Måndag morgon ska jag väga mej och se hur mycket det har blivit på en vecka. =0)

Gubben har jag kastat ut idag. Han skulle ut på puben med sin gamla polare från stockholm.

Själv har jag suttit uppe i mitt pysselrum och spunnit. Kan bli ett kort på det i morgon.
Tycker det är skönt att ha ett eget rum och sitta och spinna lite med lite radio i bakgrunden och fundera lite. Man spinner nästan in tankarna i garnet.

Nu tror jag att det är dags att ta ett glas rött med sig och sätta sig med stickningen i soffan. Har ju fjärren alldeles för mig själv åxå . =0)

Simma lugnt

Inga kommentarer: