fredag 27 februari 2009

Oj oj oj

Ja, idag var det roligt att komma till brevlådan vill jag lova.
Första paketet var från Lillstickan. Vantbytet. Hon hade ju så ont i sina händer så jag tyckte jag kunde vänta på vantarna men här kom dom ju och med kompensation för väntan så fick jag två nystan Reggia. Hade inte behövts, men oj vad roligt. Tack så mycket vännen. Vantarna passade perfekt.
Andra paketet var från Mia Galenigarn
Månadens mönster. Jag ska virka en keps i detta ljuvliga garn.

Tredje paketet kom från Garnkorgen. Rea på garnet till min romantiska kjol, så jag vill nog göra en svart kjol också. Och så blev det fyra nystan till min hemliga kompis 5 men det kan jag ju inte gärna visa upp här. Färgen kanske avslöjar.
Verkligen en rolig dag. Hoppas att den fortsätter lika bra. Ska in till stan en tur med min dotter och köpa skor till lille sonen som sliter ut ett par i månaden känns det som.
Ikväll är det let´s dance och jag hejjar på Morgan Heja heja


1 kommentar:

Paulina sa...

vad kul att du gillade dem. :) jo, så hade jag också stickat, men hur gör man det över fyra maskor? tog en stund men sen insåg jag att man skulle sticka parentesen 4 ggr i samma maska. helknäppt men det stämde överens med bilden iaf. :)