torsdag 12 februari 2009

Mössbyte


Idag har jag fått min fina mössa från stickameras mössbyte.
Mössan kom ända ifrån Danmark. Britta Storm har stickat den. Och den passar perfekt på mitt huvud. Varm och go nu när snön har kommit till södra sverige på allvar.
Det var inte så roligt att köra hem igår kväll efter jobbet. Först fick jag sopa av bilen som knappt syntes och sen skulle man köra i halkan. Usch, jag vill ha vår nu. Jag såg att snödropparna hade börjat komma , men nu ligger dom under snön igen. Sista arbetsdagen denna veckan. Det känns skönt. I morgon kan jag bara slappa och titta på tv som jag inte fått göra denna veckan. Lets dance är kvällens höjdpunkt i morgon när Samuelsson vickar på sina höfter och Morgan svänger sina lurviga.

3 kommentarer:

IF Stjernen sa...

Godt at høre at den passer :-) Håber den holder dit hoved godt varmt her i den kolde tid.

Hilsen
Britta

Paulina sa...

tack söta du för vantarna!
De var helt underbara båda paren!
Undrar dock vad det var för mönster till de randiga, de verkade så smidiga och enkla. :) jag kämpar på med dina men jag har fått problem med kramp i två fingrar på högerhanden som domnar och har sig. men de kommer, jag lovar. :)

Monica Hansen sa...

Den var fin den!