måndag 16 juni 2008

Sommarlov

Är det inte för mig än, bara för barnen. Vaknade av att det ösregnade och åskade idag. Vilken härlig första dag på sommarlovet. Det är väl bara jag som tycker det är bra att gräsmattan får lite vatten och att jag slipper vattna. Hihi
Igår bestämde jag mig. Det blir ingen andra drops socka. För det första tyckte jag inte att den var rolig att sticka och för det andra kommer dom nog bara att ligga i garderoben för jag tyckte inte att dom var så sköna , så jag tänkte att garnet får rivas upp och bli till ett par andra sockor.
Nu går stickorna för fullt på Junosjalen det är en bra tv stickning när det är samma hela tiden.
Tre kvällar jobb denna veckan kan det bli bättre. Jag är ledig torsdagskvällen eftersom det är dag innan helgdag. Sen är det bara en vecka kvar sen har jag SEMESTER i fem veckor. Åh vad det ska stickas då. Kanske att man hinner få någon sjal klar. Och få börja på någon nytt projekt.

Inga kommentarer: