lördag 19 november 2011

Lördagsmorgon

En månads praktik är slut och det känns tungt. Trivdes så himla bra med både de boende och personalen. Jag kommer verkligen sakna dom. Men snart är det sommar och då kommer jag igen, för min handledare har sagt att hon tar in mig om jag söker för det är hon som plockar ut sommarvikarierna.
Jag fick ett bra omdöme från henne så hon trivdes nog med mig =0)
Efter en månad kändes det som vi varit vänner länge.

Igår var det födelsekalas för sonen som fyllt tjugofem. Där fanns både katter och hund så näsan är inte rolig idag. Jag är ju väldigt allergisk mot vissa djur och vissa tål jag, konstigt.
Mammas katter tål jag ibland och min dotters katt tål jag oftast inte.

 Idag ska vi flytta min lillebror och hans sambo till deras hus. Roligt att äntligen få se hur det ser ut inuti deras hus.

Nu finns här bara ett barn kvar i detta stora hus på åtta rum. Den näst yngste har dragit till Åre för att jobba i ett halvår. 
Han har nu varit längre upp i Sverige än jag någonsin varit.
Hoppas att han kommer trivas och att han inte fastnar så långt upp i Sverige.

På måndag börjar skolan igen, det ska bli roligt att träffa alla klasskamrater igen men det ska inte bli så roligt att börja plugga. Nu under praktiken har man ju haft ledigt på kvällarna. Nu ska man sitta och plugga hela sin lediga tid. Men men det är bara ett halvår kvar. Hälften är gjort.

Dags att sticka en stund innan man beger sig till flytten =0)

Inga kommentarer: