söndag 6 november 2011

Myskväll


Igår hade vi bästa väninnan och svågern på middag. 
Till förätt blev det baconlindad halloumi och till middagen serverades älggryta.
Smaskigt som bara den. Efterrätten hoppade vi över.

Min blogg ser inte ut som vanligt tycker jag nu när jag sitter här och skriver. Hmmm
Sen jag uppdaterade min telefon så kan jag inte blogga från telefonen för det är något fel och det retar mig.
Nu blir ju allt så bökigt då jag måste kopiera in bilden i datorn innan jag kan göra något.

På handarbetsfronten händer det lite nu när jag praktiserar. Nu görs det julklappar. Jag har hittat svart virkgarn så det blir svarta dukar till ungdomarna. Bild kommer snart då jag snart har en duk klar.

Har haft en ledig helg från praktiken. Det har varit skönt. Nästa vecka jobbar man helg igen och jag passar då på att fylla år. Jag får ta min födelsedag en annan dag då jag inte arbetar. De gamla behöver ju mig bättre än min släkt =0)

Inga kommentarer: