torsdag 7 januari 2010

Trött

Idag var det inte roligt att heta Anette och somna efter klockan ett när klockan ringer 04.20.
Herre gud vad trött jag var. Gäspat nästan hela dagen på jobbet.

Nästa vecka skulle jag bytt skift eftersom gubben ska åka till England.
Men jag var smart, jag och gick in till chefen och sa" Om jag jobbar måndag kväll med mitt skift kan jag då kompa ti on to " Och han svarade JA. Wow hemma nästan hela veckan så skönt.
Annars hade jag ju lätt kunnat bli insnöad, för det snöar ju hela tiden här.

Massa olyckor har det varit idag.
Utanför jobbet när vi fikade kom tre ambulanser med blåljus och bärgningsbilar.
PÅ vägen hem var det kö . En hade kört i diket.
Tur man kör traktor med fyrhjulsdrift =0)

Nu tror jag det är dags för lite handarbete efter skottning och plumsning i snö med hunden.



Inga kommentarer: