måndag 4 januari 2010

Snö snö snö


Idag när jag kom hem och skulle ut med hunden så började det störtsnöa.
Både Ceasar och jag var precis vita och blöta när vi kom hem.
Skrattar åt honom när vi är ute , han är som en snöplog och bara vräker i sej snö.
Gott gott tycker han.

Hittade alldeles kameran idag och fotade den lilla sockan Januaris mönster från Stickamera.
Har inte kommit så långt men det går framåt i alla fall.
Lite sugen är jag allt på att sticka.

Det var inte roligt när klockan ringde klockan 04.25 i morse. Åh vad jag var trött.
Hade kunnat ge vad som helst för att kunna få sova lite till.
Men bara upp en morgon till sen är det ju lite sovmorgon igen. Skönt.

Dags att ta tag i köket och göra lite matlådor av middagen som blev kvar.
Sen får jag nog sticka lite.

Inga kommentarer: