lördag 2 januari 2010

Snö

Idag när man vaknade så snöade det igen.
Härligt jag gillar snö. Det blir inte lika smutsigt inne då.
Och Ceasar tycker snö är kul. Han gapar och äter som värsta snöplogen.

En vända in till stan fick det bli för igår brakade diskmaskinen.
Det är väl typiskt så här efter jul att saker ska gå sönder.
En annan jul så la kaffebryggaren av på självaste julafton.
Hur kul är det.

10 grader minus ute och då blev det ett varmt bad.
Önskade mig badsaker till mitt nya badkar när jag fyllde år utav barnen.
Dom var snälla och köpte det till mig. Så idag har jag badat med My little princess badskum.
Man kan ju säga att jag blev lite glittrig hihi det var nog tänkt till småflickor.
Nu ska jag sätta mig i soffan och kroka eller sticka lite.
Blir aldrig något klart att fotografera. =0(

1 kommentar:

Sussie sa...

Kan kanske glädja dig lite, med att vi har 22 minusgrader här uppe i Kläppen ikväll... Har tyvärr inget badkar här i stugan, annars hade jag också gärna tagit ett varmt bad. Får nöja mig med tre par sockor på fötterna... Men i morgon blir det skidåkning, så då håller vi väl värmen får man hoppas...
God fortsättning på er allihop! <3
Kram Sussie