söndag 17 januari 2010

röj

Denna veckan har jag tagit ledigt från jobbet för att röja och städa.
Nu är det äntligen röjt och klart.
Toan tom och Johans gamla rum tomt. Nu ska det bli badrum minsann.
15 kvm blir det med bastu bubbelbad dusch toa och golvvärme.
Gud vad det ska bli skönt.
På tisdag börjar dom att riva skiten. =0)

Gubben har varit i London på kurs så han slapp röja han.

Jag har hunnit sticka lite mellan varven. har börjat på socka nummer två nu.
När dom är klara då blir det vantar som ligger undanstoppade. En färdig och en kvar.

Idag firar jag min tionde vecka rökfri. Känns skönt.
Men vikten börjar att stiga så när snön är smält ska jag ta tag i det med.
Nu har jag kommit till en gräns som jag sa jag inte skulle överstiga och det har jag gjort.
Men det är långt kvar till sommaren så jag har tid på mig.

GI here i come =0)

1 kommentar:

Sussie sa...

Du är så himla duktig!! Slutat röka, handarbetar, städar och röjer... Kan du skicka lite jävlar anamma och en gnutta energi till mig tror du??
Kram på dig
Sussie i Oxelösund