tisdag 23 november 2010

Vilket skitväder

Det regnar och blåser storm.
Knappt hunden vill gå ut.
Gubben kom hem sent från jobbet för...

Fullständigt trafikkaos på E22 kring Ramdala

Nyheter i dag 18:23 | Uppdaterad i dag 18:28

Just nu leder polisen trafiken på E 22 vid Ramdala som är översvämmat. Bilister försöker sig på alternativa vägar och det är mer eller mindre stopp på dessa.

Men jag är inne och spacklar, slipar och målar i min hall som ska bli så fin till jul.

Idag var jag faktiskt tvungen att köra in till stan i skitvädret.
Hade en tid på kunskapsnavet för att söka in på skola till hösten om inget jobb visar sig.

Har ringt till ett ställe idag dit jag hade skickat en intresseanmälan. De sysslar med det som jag älskar att göra.
Att LÖDA

De hade inget just nu men kanske fram i Januari.
Då hoppades han att han kunde höra av sig till mig igen.

Nu är det dags för tv soffan tror jag =0)

Åh, jag glömde att tala om att jag har stekt radhusbiff idag för första gången i mitt liv.
Inte till mig utan till sonen. Och det luktade verkligen inte gott i köket.Ulk

Inga kommentarer: