tisdag 16 november 2010

Oj.......

Jag skulle ju bloggat för flera dagar sen.

Jag har i alla fall fyllt år ( den 12e) och fick inget stickrelaterat alls.
Jag hade bara önskat mig kläder och krämer från Body Shop.

Av svärfar önskade jag mig ett nytt nyckelskåp, men det hann inte bli klart.
Båtnycklen är alldeles för stor för att gå in i det nyckelskåpet han gjorde förra gången.

Igår var jag i stan med en gammal arbetskamrat. Vi funderar på att börja plugga till usk om det inte dyker upp några jobb innan Mars nästa år då intagningen är.

Tur man inte har några studielån innan i alla fall, för det får man ju ta nu.

Inatt har jag sovit med proppar i öronen då gubben håller på med en 24 timmars blodtrycksmätning. Jag stördes inte av apparaten men däremot av hans snarkningar då han legat på rygg hela natten för att han nog inte vågat vända sig.

Idag ska jag försöka ta tag i min stryktvätt =0(

Inga kommentarer: